دوره های عمومی زبان انگلیسی

دوره های عمومی زبان انگلیسی

دپارتمان آموزش زبان انگلیسی مرکز زبان های خارجی رویای دانش با سابقه ی چندین ساله در امر آموزش زبان های خارجی مفتخر به برگزاری دوره های ترمیک زبان انگلیسی عمومی با بهره مندی از اساتید مجرب و دانشگاهی می باشد. هدف از برگزاری دوره های زبان انگلیسی عمومی، تقویت دانش زبان عمومی علاقه مندان به زبان انگلیسی در هر چهار مهارت شنیداری، گقتاری، خواندن و نوشتن به صورت کاربردی و عملی می باشد.

دوره مذکور با بهره گیری از یکی از کتاب های مطرح در امر آموزش زبان انگلیسی به نام American English File (امریکن انگلیش فایل)که توسط دانشگاه آکسفورد تالیف و گردآوری شده اند در ۱۸ ترم، ازسطح مبتدی تا پیشرفته توسط اساتید مرکز زبانهای خارجی رویای دانش  طراحی و مدون گردیده است.

دوره های عمومی زبان انگلیسی

دوره های عمومی زبان انگلیسی در ارومیه

مدت زمان دوره های عمومی زبان انگلیسی

هر ترم تحصیلی شامل ۱۶ جلسه آموزشی و ۱ جلسه آزمون پایان ترم می باشد که به تعداد سه جلسه در طول هفته در روزهای زوج و فرد به مدت یک و نیم ماه به ازای هر ترم برگزار می گردد. مدت زمان هر جلسه نیز ۹۵ دقیقه (حدودا یک و نیم ساعت) می باشد.

در سیستم ترمیک (عمومی) مرکز زبان های خارجی رویای دانش کتاب های American English File با توجه به سطح هر کتاب و استانداردهای آموزشی مرکز (این استاندارد بر اساس سیستم اروپایی CEFR می باشد) به ترم ها و طبعا ساعت های آموزشی مورد نیاز تقسیم شده اند.

در این سیستم سطح Elementary درسه ترم و سطح pre-Intermediate (پیش متوسطه) طی مدت زمان سه ترم آموزشی به پایان می رسد. سه سطح بعدی که به ترتیب سطح Intermediate (متوسطه)

، upper-intermediate (فوق متوسطه) و سطح Advanced (پیشرفته) نامیده می شوند، هر کدام طی چهار ترم به پایان می رسند.

همه افراد نیازی به گذراندن تمامی این سطوح ندارند :

دوره عمومی زبان انگلیسی با استفاده از مجموعه کتاب های American English File از مبتدی تا پیشرفته را می توان طی مدت ۱۸ ترم، در مرکز زبان های خارجه رویای دانش به اتمام رسانید. البته توجه داشته باشید که طبیعتا همه افراد نیازی به گذراندن تمامی این سطوح ندارند :

۱ دلیل اول این است که برای ورود به کلاس های ترمیک (عمومی) مرکز زبانهای خارجی رویای دانش نیاز به آزمون تعیین سطح دارید که معمولا افراد با زمینه های مختلف زبانی در ترم های مختلف جای می گیرند و برای مثال اگر بعد از تعیین سطح شما در سطح متوسطه Intermediate  قبول شده باشید، تنها ۱۲ ترم تا پایان سطح پیشرفته Advanced فاصله خواهید داشت.

۲ دلیل دوم نیز این است که همه افراد احتیاجی به گذراندن تمامی سطوح تا انتهای سطح پیشرفته Advancedنداشته و فقط با توجه به نیازشان به زبان انگلیسی و بعد از انجام جلسه مشاوره در این مرکز، تا سطح مشخصی به یادگیری زبان می پردازند. مثلا اگر زبان آموزی احتیاج به نمره ۵ آیلتس داشته باشد، کافیست که سطح زبانی خود را تا انتهای متوسطه Intermediate برساند.

ویژگی های دوره های عمومی زبان انگلیسی در مرکز زبان های خارجی رویای دانش :

شاید شما جز آن دسته از افرادی باشید که سالیان متمادی مشغول یادگیری زبان بوده اید، اما فقط در گذر این سال ها تنها یادگیری شما به چند جمله ساده و احیانا چند کلمه کاربردی خلاصه شده است. مرکز زبان های خارجی رویای دانش که یکی از تخصصی ترین مراکز آموزش زبان های خارجی در ارومیه می باشد با برنامه ریزی مدون و همکاری متخصصان و کارشناسان حوزه آموزش زبان و با بهره گیری از نگاه روانشناسی آموزشی و با استفاده از اساتید مجرب، سعی بر آن داشته که نیازهای کاربردی متقاضیان یادگیری زبان های مختلف خارجی را تسهیل بخشد. برخی از ویژگی های دوره های عمومی آموزش زبان انگلیسی در مرکز زبانهای خارجی رویای دانش:

    • بهره گیری از اساتید مجرب و دانشگاهی که خروجی بسیار مثبت و قابل ملاحظه ای را در این مرکز رقم زده است و زبان آموزان برای دوره های بعدی زبان انگلیسی و آزمون های آیلتس و یا تافل آماده می شوند.
    • ارائه مطالب به صورت علمی و کاربردی و متناسب با به روزترین متدها و رویکرد آموزشی براساس جدیدترین یافته های علم زبانشناسی کاربردی
    • انتخاب سرفصل های آموزشی با توجه به معیار های علمی مدرن در حوزه آموزش زبان و ملاحظات عینی و واقعی اجتماعی- فرهنگی
    • رسیدن به سطح مطلوبی از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط و رفع نیازهای روزمره در کوتاه ترین زمان ممکن
    • یادگیری زبان در یک محیط دانشگاهی و حرفه ای که باعث ایجاد انگیزه در زبان آموزان می شود و …

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد دوره های عمومی زبان انگلیسی از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان مرکز زبان های خارجی رویای دانش تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از من بپرسید
ارسال