دوره آمادگی آزمون آیلتس

آزمون آیلتس

آمادگی آزمون آیلتس در ارومیه

دوره آمادگی آزمون آیلتس

دوره آمادگی آزمون آیلتس (IELTS) جهت آماده سازی داوطلبین آزمون IELTS می باشد. متقاضیان شرکت در دوره آمادگی آزمون آیلتس عمدتا جهت ادامه تحصیل در خارج از کشور، مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و یا شرکت در آزمون دوره دکتری داخل کشور و در جهت ارتقای سطح دانش زبانی خود در این دوره شرکت می کنند.  

مرکز زبانهای خارجی رویای دانش در راستای سیاست همیشگی تمرکز تخصصی بر روی این دوره با همکاری اساتید مجرب و دانشگاهی، با بهره گیرى از منابع آموزشی تلفیقی از چندین منبع مهم و ضروری برای آمادگی آزمون IELTS و ارائه جدیدترین تکنیک های لازم برای پاسخگویی به سوالات آزمون، اقدام به برگزاری دوره هاى آموزش تخصصی آیلتس که به طور دقیق نیازهای اساسی داوطلبان آزمون را برطرف کند، نموده است.

هدف اصلی دوره آمادگی آزمون آیلتس در مرکز زبانهای خارجی رویای دانش ایجاد یک بستر مناسب جهت آشنایی و آمادگی متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس در بازه زمانی کوتاه است.

دوره آمادگی آزمون IELTS بمنظور آشنایى داوطلبین با ساختار امتحان و نیز راه کارهاى موفقیت در امتحان  طی ۵۰ جلسه آموزشی برگزار می گردد. پیش نیاز شرکت در این دوره در مرکز زبانهای خارجی رویای دانش داشتن مهارت های زبانی در سطح pre-Intermediate و یا Intermediate می باشد.

دوره هایی که در مرکز زبانهای خارجی رویای دانش جهت آموزش و آمادگی برای آزمون آیلتس برگزار می گردند از دوره های منحصر بفرد آیلتس می باشند که در یک بازه زمانی ۴ تا ۶ ماه بازه ای بین نمره ۶ تا ۸ را برای هر دو نوع ماژول آیلتس آکادمیک و جنرال را پوشش می دهد.

این دوره در مرکز زبانهای خارجی رویای دانش به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود که این امکان را برای متقاضیان به وجود می آورد که بدون محدودیت مکانی و زمانی امکان حضور و بهره مندی از دوره را داشته باشند.

یکی از ویژگی های ارزشمند دوره آمادگی آزمون آیلتس در مرکز زبانهای خارجی رویای دانش تهیه برنامه جامع جهت مطالعه منظم و هدفمند برای متقاضیان و همچنین برگزاری جلسات مشاوره ای بطور مستمر از طرف اساتید حرفه ای این مرکز جهت موفقیت در آزمون و شناخت نقاط ضعف و قوت متقاضیان جهت کسب نمرات بالا می باشد که در طول دوره در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.  

برای شرکت در این دوره از دانشجو ابتدا آزمون تعیین سطح گرفته می شود. در صورت قبولی در این آزمون، دانشجو می تواند برای شرکت در این ثبت نام نماید و در صورت عدم قبولی دانشجو ابتدا باید در دوره pre IELTS شرکت کرده و پس از اتمام این دوره در دوره آمادگی آزمون IELTS شرکت کند.  

برگزارى امتحانات آزمایشى شبیه ساز آیلتس (IELTS Mock Exams) از خدمات ویژه اى است که مرکز زبانهای خارجی رویای دانش به منظور آماده سازی هرچه بیشتر داوطلبین آزمون آیلتس و حصول اطمینان از موفقیت آنان ارائه مى کند.

بمنظور رعایت رفاه حال دانشجویان، شهریه دوره IELTS و pre-IELTS بصورت اقساطی نیز دریافت می شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد دوره آمادگی آزمون آیلتس (IELTS) از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان مرکز زبان های خارجی رویای دانش تماس بگیرید.

 

دیدگاه ها بسته شده است

از من بپرسید
ارسال