دوره آمادگی آزمون GRE

دوره GRE

دوره آمادگی برای آزمون GRE

دوره آمادگی آزمون GRE

دوره آمادگی آزمون GRE بصورت جلسات حضوری در مرکز زبانهای خارجی رویای دانش و در قالب دوره های تکمیلی برگزار می شود.

در طول این دوره تمامی سرفصل های امتحان و انواع تکنیک های تست زنی به همراه رفع اشکال به صورت مفصل و با استفاده از به روزترین منابع موجود مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدت زمان دوره آمادگی برای آزمون جی آر ای به صورت تقریبی دو ماه می باشد که به صورت دو جلسه در هفته برگزار می شود.

برای متقاضیان خارج از کشور و سایر شهرستان های کشور امکان برگزاری دوره آمادگی برای آزمون GRE به صورت آنلاین نیز فراهم گردیده است.

در طی این دوره محاسباتی مباحث در قالب ۴ سرفصل مفاهیم اساسی ریاضی، جبر، هندسه و احتمالات به صورت زیرفصل های مختلف و مجموعا در طول ۱۷ فصل مورد بررسی قرار می گیرند که به اجمال در ذیل معرفی می شوند:

          • آشنایی با مفاهیم اساسی ریاضی در این قسمت مروری بر مفاهیم بنیادی اعداد صحیح، کسرها و اعشار، درصد، نسبت وتناسب، میانگین و آمار را خواهیم داشت.
          • مباحث جبری در قسمت بعدی با مباحث جبری اعم از چند جمله ای ها، حل معادلات و نامعادلات و مسایل تشریحی مربوطه کار خواهیم کرد.
          • هندسه در این قسمت وارد مباحث هندسه شده و با مفاهیم خط و زاویه، انواع مثلث ها و ویژگی های آنها، دایره، چند ضلعی ها، احجام هندسی و هندسه مختصاتی کار خواهیم کرد.
          • احتمالات و آمار در این قسمت وارد مباحث هندسه شده و با مفاهیم خط و زاویه، انواع مثلث ها و ویژگی های آنها، دایره، چند ضلعی ها، احجام هندسی و هندسه مختصاتی کار خواهیم کرد.
          • دنباله های حسابی و هندسی در انتها دنباله های حسابی و هندسی را مورد بحث قرار داده و به این ترتیب دوره محاسباتی را به اتمام می رسانیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد دوره آمادگی آزمون GRE از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان مرکز زبان های خارجی رویای دانش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از من بپرسید
ارسال